Peta radionica bila je kratki sažetak što smo sve čule o marketingu: Alma Saganić o prodaji i kupcima, Lili Rodić je još malo pojasnila uvjete online trgovine, a Zrinka Makovac PR-u i online marketing.
Poduzetnice su savladale 4 P marketinšku priču i odlučile teoriju pretočiti u praktični primjer. Kako napraviti realan i provediv marketing plan za Udrugu? Uz pomoć Alme Saganić gradio se marketinški plan: analiza vanjskih faktora, stanje na tržištu, usluge udruge, ciljevi i načini kako ih postići. Interesira Vas što smo napravile? Pratite rad Udruge slijedeće godine.
Vidimo se na slijedećoj radionici 22.09. od 9 sati!
Napomena:
„Ova aktivnost je organizirana uz financijsku podršku Grada Zagreba. Sadržaj ove aktivnosti u isključivoj je odgovornosti Udruge poduzetnica - WECroatia i ni pod kojim se uvjetima ne može smatrati kao odraz stajališta Grada Zagreba.“